Ny LO

Nu har man börjat rota bland födelsedagsfotografierna :) Några utav mina favoritkort är på den fina blomsterbukett som jag fick utav farmor och farfar. Därför scrappade jag idag den, tyvärr blev fotograferingen inte så lyckad (eller rättare sagt, färgerna blev inte så fina som de är i verkligheten) Håll till godo:


image17


Min journaling ser ut så här:

image18

Nähä. det får vara allt för idag. Måste bara tillägga att jag åt sushi för första gången idag! Det var en upplevelse som med all säkerhet kommer upplevas igen. Kommer man bara över problemet med pinnarna så var det faktiskt väldigt gott!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

en helt underbar LO med jättefina rosor.
rosor är min favorit blomma.

ha det gott!

kram Lise-Lott

2008-04-08 @ 21:24:10
URL: http://liselottg.blogg.se
Postat av: Lisbet

Härliga blommor och blad.

2008-04-09 @ 09:42:30
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0