Ojdå!

Ojdå, det va väldigt vad längesen det var jag va inne och uppdaterade här.. Tyvärr så har jag fortfarande inte hunnit scrappa någonting.. Illa jag vet! Men det har varit så väldigt mycket för tillfället... Pluggandet har kommit igång igen, ingen vila, ingen ro här inte... B-uppsatsen är på g nu... Idag har jag troligtvis tackat ja till att arbeta spm hudvårdskonsult för Mary Kay, men jag är fortfarande osäker på om det verkligen är detta jag vill.. Det är INTE lätt.. Sen har jag bakat björbärsmuffins idag igen för imorgon är det ju fredag :) eller, det är det ju inte, men Sofia som jag skriver uppsatsen med ska åka till Hamburg *inte alls avundsjuk* och därför bestämde vi att vår fredag kommer att få vara imorgon... Ska bli gott :P Nähä, trots att jag skrev att jag hade så himla mkt att göra så kommer jag faktiskt inte på något mer som har hänt... så det får faktiskt räcka för idag ;)
Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0