På väg ut ur dimman :)

Nuså har det nog banne mig vänt :P Dvs att jag äntligen befinner mig på bättringsvägen, nu är det bara den envisa förkylningen som ska bort sen är jag som ny igen :D Idag har jag till och med varit väldigt produktiv: jag började dagen med att börja skriva på min hemtenta som ska vara färdig nästa söndag, sen bakade jag suuuupergoda björnbärsmuffins, jag surfade runt bland olika forum och bloggar (okej, det kanske inte var så produktivt men VÄLDIGT roligt och inspirerande), jag städade och sen slutligen så tog jag tag i scrappandet igen. Jag utgick ifrån en skiss som låg inne på http://www.landstoken.se/ och så här bev resultatet (tyvärr blev jag inte helt nöjd *hm*):

image35


åh, men nu höll jag ju faktiskt på att glömma det viktigaste utav allt (hur knasig får man bli?? Jag skyller på min sjukdom *ler*) Jag har lagt in en beställning hos http://www.shopbyen.dk/tantscrappa/ . Det vara bara tänkt att jag skulle lägga in en beställning på punchinilla som jag har varit så nyfiken på ett tag nu *och så avis på  alla andra som har* men nu har jag som sagt gjort någonting åt problemet och naturligtvis blev det en hel del annat beställt också *hoppar av glädje*

Imorgon hoppas jag att jag kommer vara frisk nog för att ta mig in till stan och göra en del shopping.. Det som står på inköpslistan är en dymo, bollfransar, en stämpelförvaring och en lamineringsmaskin.. Hm, det enda problemet är väl att jag kanske inte rikigt har budgeten för det för tillfället, men det kanske kan bli en del av det iaf.. Så, nu får det faktiskt vara bra för idag, överlag så måste jag verkligen säga att jag är nöjd med dagen: Jag är äntligen på väg ut ur dimman *hoppar av glädje*

Puss och Kram på er alla därute, och glöm nu inte att lämna en kommentar ;)


Kommentarer
Postat av: Mette

Jättefin layout!
JAg väntar också på Punchinella.... Spännande....

KRam

2008-04-17 @ 20:50:32
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0