Sjuk :(

Jaha, då har man drabbats utav världens förkylning som har satt sig både i näsa och hals och tyvärr så har jag även feber. Så både igår och idag har det inte blivit så mycket gjort om jag säger så, har mest legat och tittat på film hela dagarna. Men en svartvit kreation har jag faktiskt mäktat med att sätta ihop:

image33



Det är ett foto som är taget innan studentbalen, och titeln "vacker" satte jag därför att det är så jag känner när jag tittar på kortet (jag brukar VERKLIGEN inte bli bra på kort) och ja, kortet är taget hos en fotograf ;). Nähä, nu ska jag krypa ner i sängen igen och titta på filmen Heartbreak kid tror jag, andra filmen med Malin Åkerman för dagen :P. Och ni som är här inne och tassar (jag vet att det är en del) lämna gärna en kommentar och gör mig lite glad :D Tack för idag från en snörvlande Jessica :(

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dig!!! :)

2008-04-14 @ 18:29:31
URL: http://SOFIEJAGAR.blogg.se
Postat av: Mette

Din layout är jättefin!
Jag håller med dig om att du är vacker på fotot! :)

Krya på dig!

Kram
Mette

2008-04-14 @ 20:17:36
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: bitte71

Tjingeling!
Vad kul att du skaffat blogg *lägger till i favoriter*
Jo, laminera behöver man ju inte göra men det är ett bra sätt att förvara sina stämplar på: stämpeln sitter rätt bra på laminerade ark. Man laminerar antingen med hjälp av en lamineringsmaskin (varmlaminat), man kan också kall-laminera (då använder man ingen maskin utan bara plastfickor tror jag (har inte testat detta). Lamineringsmaskin finns på Claes Olsson.
Och GUD vilken fin LO: den svartvita med ditt studentfoto!! *tokgillar* Vad lik du är din mamma där!
Hälsa till mamsen och ha det gott!
Kram!

2008-04-15 @ 12:07:12
URL: http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/
Postat av: Åsa/asamia

Oj oj oj så mycket fint du gör!!!!

2008-04-15 @ 21:10:41
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0