Sjuuuuuukt roligt

Här kommer en uppdatering av vad som hänt sedan jag skrev igår. Idag var det en heldag i skolan, egentligen hade vi bara schemalagt från klockan ett till fyra... Men pga paniken kring den stundande B-uppsatsen som jag och Sofia ska skriva ihop, så drog vi till skolan mycket tidigare för att försöka söka forskningsrapporter angående det ämne som vi vill skriva om, det var tyvärr lättare sagt än gjort... Men till slut så verkade det som om vi hittade någonting som vi kanske kan ha användning för, efter att ha tillbringat ungefär 2 timmar i en (EN!) bokhylla.

Sen klockan halv elva så var det dags för generalrepetition inför vår dramauppvisning som vi skulle ha på eftermiddagen.. Och usch vilken ångest man hade inför den! både repet och inför uppvisningen. Men tack gode dug så gick båda faktiskt ganska bra.. Vi hade ju en del problem eftersom allting som vi skulle säga skulle va på rim, och därför var man ju verkligen tvungen att kunna allting ordagrant, vilket inte är det lättaste kan jag säga.. Men GUD vilka fantastiska skådespelartalanger som vi har i klassen, det var bland det roligaste som jag har sett måste jag säga... Vilka talanger! Det är väl enda gången som jag kan säga att jag har haft riktigt roligt i skolan.... Vi satt verkligen och gapflabbade till det sista dramat, sjuuuukt roligt verkligen!

Tyvärr så måste jag nu återgå till min hemtenta, trots att man varit hela dagen i skolan och hur sugen är man på det om jag får fråga *inte alls* men det är snart över, jag ska bara avrunda den och redigera den..

Det var allt för tillfället, som ni märker så har jag inte riktigt haft tid till att scrappa och vet inte när jag kommer ha det nästa gång, förhoppningsvis ska jag lyckas tränga in lite tid till det innan helgen, det är ju bara onsdag (!) På återseende ;)

Ps. angående gårdagens sminkkurs, så ja jag såg nästan ut som en clown.. Men det berodde inte på att jag sminkade mig dåligt, utan att jag helt enkelt inte kunde bestämma vilka färger som jag ville prova på ögonskuggorna och hur löser man det på bästa sätt?? Jo, man sminkar ett öga med lila färger och ett öga med bruna färger och ena kinden med ett rouge och andra kinden med ett annat rouge  :D Ni kan ju tänka er att det såg lite konstigt ut, men snygga färger va det ska jag säga... Rekommenderas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0