TJOHO!

Idag landade det en trevlig överraskning i brevlådan, eller, överraskning och överraskning jag har ju både beställt och betalat för det, men det var väldigt roligt att det kom så snabbt. Min beställning ifrån tant scrappa (ojdå, nu har jag lärt mig hur jag gör för att länken ska se ut så *hihi*) kom fram och så här såg den ut:

image26

Gissa om jag blev glad :D Nu vill man bara sätta tänderna i det och då tänker jag främst på punchinillan som jag varit såå sugen på att skaffa. Hur som helst, ikväll är det sminkkurs som gäller, så risken finns att jag kommer se ut som en clown när jag kommer hem, vi får väl se.. Nu ska jag iallafall fortsätta med min hemtenta så att jag kanske blir färdig idag.. Vem vet, det kanske kommer en uppdatering til idag ;) Fortsatt trevlig tisdag på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Alltid roligt med trevlig post!! (även om man betalat för den) ;)
Häftigt med sminkkurs!! Skulle jag åxå gärna vilja gå på.
kram Petra

2008-04-22 @ 21:39:57
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0