Helgen springer förbi

Jaha, då är det återigen ett tag sen som jag uppdaterade och som vanligt så har jag inte hunnit skapa någonting.. Ärligt talat så förstår jag inte hur jag ska hinna med nu när jag jobbar... Men, tiden kommer väl för scrapping också.. Iaf när skolan börjar igen om 4 veckor, men fram tills dess så kommer det nog inte hända så mkt på skapadefronten tror jag.

I övrigt så har jag ett ganska fullpackat schema måste jag säga, idag kommer släkten hit för att fira minstingen som precis fyllt 12 och igår kom min andra lillebror hem efter en veckas semester i Turkiet (nämen, hur kan ni tro att jag är avundsjuk?? *rullar med ögonen*).

Dessutom befinner sig min pojkvän för tillfället nere på "motorbanan" i budapest och jag antar att han aldrig har varit så lycklig ;) Hoppas nu bara Hamilton kan vinna så att han blir ännu gladare, även om det inte ser så bra ut för tillfället.. Men ärligt talat så tror jag inte att det spelar så stor roll, han kommer vara överlycklig ändå ;) iom detta så befinner sig min fina systemkamera på sin första utlandssemester så jag får hålla tillgodo med min gamla kamera... Men allt för prinsen eller vad är det man brukar säga ;)

Nähä, det år nog vara allt för den här gången.... Nu får man snart kliva in i duschen så man hinner fixa iordning sig innan gästerna kliver in... Puss och kram på er allesammans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0