2 födelsedagsbarn.. på samma dag...

Precis som utlovat så kommer här 2 stycken scrappade kort... Ska jag vara helt ärlig så kan jag inte komma ihåg när jag senast producerade någonting, så det var faktiskt riktigt roligt att vara lite kreativ..

Det första kortet är ett kort till Ebba, pojkvännens systerdotter som fyller 6 år om ett par dagar... Ni som är uppmärksamma ser att layouten på kortet är samma som de 2 senaste korten jag gjort.. Och det beror helt enkelt på att inspirationen till att producera kort inte har varit den bästa på sista tiden.... Menmen, här kommer iaf födelsedagskortet:




Nästa kort är ett kort till mamma som fyller år till veckan.



Så på det stora hela så får man nog säga att jag har hunnit med en del idag... Jag har dessutom varit inne i stan och köpt present till både mamma och till min lilla kusin Klas...
En riktigt lyckad dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0