Ännu en helg har sprungit förbi..

och det är inte mycket som har hunnits med... Hela veckan har gått åt till jobb, måndag till lördag... Så det har faktiskt inte funnits tid till så mycket annat vilket återigen innebär att jag inte har haft tid till att scrappa någonting... Däremot så var jag och pojkvännen och hans föräldrar på IKEA i tisdags vilket resulterade i många nya saker till hans lägenhet.... Jättefina saker om jag får säga vad jag tycker...  Han köpte bland annat en tavla över New York som är så stor som 200*140 så den är jäääääättestor och jäääättefin... Den gjorde hela storarummet....

Sen har det faktiskt inte hänt så väldigt mycket måste jag säga.... i går kväll så gick jag och pojken till bulls och satt och åt för att sedan gå till hemmakväll och hyra en film... "the animal" tror jag att den hette, och det var inte direkt en jessicafilm om jag säger så.. Inte alls faktiskt, men annars var kvällen väldigt trevlig...

Så nu har som sagt hela helgen försvunnit... men jag är faktiskt ledig imorgon, så jag får en lite längre helg.. Men då ska jag åka in till stan för att köpa en present till mamma som fyller år på onsdag... Dessutom ska jag försöka hinna med att göra ett kort både till henne och till lilla ebba (jespers systerdotter) som även hon fyller år på onsdag.. Så förhoppningsvis så kommer jag kunna göra en scrapprelaterad uppdatering här inom en sanr framtid ;)

Tills dess så får ni ha en underbar vecka! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0