Midsommar

ojoj, tiden bara flyger iväg.. och inte har jag hunnit att skapa någonting heller... Men detta har varit en väldigt händelserik vecka.. min största lillebror fyllde 18 i måndags, och inte nog med det.. samma dag som han fyllde klarade han uppkörningen till mc.. så han fick sitt mckörkort samma dag som han fyllde arton... Snacka om en bra present, ska jag vara helt ärlig tror jag inte man kan få en bättre... Sen dagen efter så klarade han uppskrivningen till bilkörkortet.. så förhoppningsvis har han sitt B-körkort snart också...

Snart är det midsommar, och då blir det nog faktiskt lite party.. Hoppas att alla får en underbar midsommar!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0