Ensam en lördagkväll :(

Ja, ni läste rätt.. Jag är alldeles alldeles ensam en lördagkväll *rullar med ögonen* Nejdå, det är faktiskt inte så farligt, men pojkvännen hade inte riktigt tid med mig ikväll och familjen är ute på olika festligheter...Men jag sitter och är lite patriotisk i schlagerfinalen, det är klart att "Hero" kommer vinna *eller* Hm, jag vet inte riktigt, men hoppas går ju verkligen, det vore sååå roligt om vi får ha en final *hoppashoppas*

Men om jag skulle nämna att jag och tjejgänget (de som kunde) från gamla klassen träffades igår på Bulls. Så här nöjda var tjejerna när vi fått in en jättegod drink, inte för att jag vet vad den innehöll, men ändå :P:


image42

Det märktes att vi är lite orutinerade när det gällde utgång till uteserveringar... Det var SMOCKFULLT och ändå var vi där redan vid kvart över sex... Sen när vi började fundera på saken så kom vi fram till att det var löning för väldigt många, så det kanske inte va så kontigt att det var fullt, tanklöst jag vet. Men hur som helst, vi satt inne och åt och sen fick vi faktiskt en plats på pios tror jag det var.. Så då satte vi oss där och pratade lite och hade roligt...

En mycket lyckad kväll med god mat, god dricka *hosthost* ;) och trevligt sällskap. Speciellt roligt var det att träffa Hanna (som inte är med på bilden) för henne har jag inte träffat sen vi tog studenten för två år sen! Som avslutning för jag väl lägga upp ytterligare en bild från kvällens trevligheter:

image43

Märks det att vi tycker om att fjanta oss lite vid korttagning kanske *ler* Här är det Madde och Malin som posar för fotografen, dvs jag ;)

Nähä, nu börjar röstningen så jag får väl ta och följa slutet så jag får reda på hur det går för oss... HEJA SVERIGE ;)
Puss och kram, fortsatt trevlig lördag.

Kommentarer
Postat av: Sabina

En supertrevlig kväll! Mera mera i sommar tycker jag! ;D Guuud vad fiin scrapping du gör människa!! ;D Kram på dig!

2008-05-26 @ 17:30:37
Postat av: Anonym

Men gumman då, inte kan du sitta hemma själv en lördagskväll! du vet ju att jag alltid vill och kan träffa dig!!!
puss på dig

2008-05-30 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0