Hjälp mig!

Jag skulle vilja be om en tjänst. Det är så att en kompis som heter Linda Barknertz har möjlighet att vinna ett stipendie som ger henne en möjlighet att uppfylla en dröm. Det är så att hon har diabetes och att hon om hon vinner detta stipendie så vinner hon möjligheten att vinna en diabeteshund. snälla gå in och rösta på länken du får av mig här : Snälla hjälp till och rösta!
Det är dessutom bråttom för att tävlingen tar slut idag klockan 24.00!
Hoppas att så många som möjligt ser detta och hinner att rösta, för det tar inte många minuter!

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK JESSICA!!! kan ju berätta att jag vann tävlingen! Tack så jätte mkt för du fick folk att rösta!! KRam Lindis

2008-05-22 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0