Kreativ??

Jaha, idag har man inte varit speciellt kreativ, utan har bara jobbat.. Eller, nu ljuger jag.. jag hjälpte faktiskt mamma att plantera lite blommor innan ikväll.. Men som sagt, jag har jobbat idag och kom inte hem förrän 7 och då hinner man inte med mycket när man kommer hem, innan man har ätit så är klockan nästan åtta och sen så sätter man sig lite vid datorn för den dagliga bloggrundan och nu är klockan 21.20. Naturligtvis har jag inte suttit och tittat på bloggrundan hela tiden utan har även tittat ganska mycket på tv, men ändå. Hmm, det blir nog till att ta igen bristen på kreativitet imorgon när Sofia kommer på besök.. Då ska här scrappas, hoppas bara att inspirationen är tillbaka. Så förhoppningvis kommer här en uppdatering imorgon!
Kram på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0