Photoshopkurs


okej, jag tänkte bara meddela att jag idag kastades in i en photoshop kurs som Mikaela håller i. Jätteroligt och jättespännande är det, för att jag har velat gå den länge.. och idag när jag surfade in på hennes hemsida så upptäckte jag att hon precis dragit igång en kurs... Nej tänkte jag, fasen nu missade jag den.. När jag dessutom läste att det troligtvis var den sista var jag ju bara tvungen och slänga iväg ett mail för att fråga om jag kunde vara med trots att kursen redan började... och det kunde jag :D Så nu har jag suttit en stund och försökt ljusa upp lite bilder.. och därför kommer här mina försök:

Före:



Efter:


Före:


Efter:



Jag har bara en sak att säga, detta är skitroligt och egentligen väldigt enkelt! jag har en känsla av att det blir mer photoshopande än scrappande på ett tag faktiskt... ;)

Kommentarer
Postat av: lenalandis

Hej!

Tackför att du kikade in hos mig! Ja visst är det kul med kursen! I slkutet på nästa vecka så hoppas jag att allt datakrångel ska vara avhjälpt så jag kan börja redigera mina bilder i den nya datorn som har en mycket bättre skärm. Vad bra dina bilder blev det första kortet har du verkligen "räddat" Det andra kortet har du fått ännu mer fokus på tösen! Tänk att med några lätta drag så kan man rädda de bilder som man trodde var kassa och de bra bilderna kan man få bättre!

Ha det så bra i helgen!

Kram Lena

2008-10-04 @ 10:41:51
URL: http://lenalandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0