Fredag

Japp, nu är det återigen fredag, och man har överlevt en hel vecka i skolan *även om det var knappt*. Japp, Sofia, som du skrev så ska jag snart uppdatera här, det enda problemet är att jag har lånat ut min kamera till mamma som är i tyskland så jag kan ju faktiskt inte lägga upp någonting här.. Så du får hållas på halster ett litet tag ;)

Nu till någonting som jag tycker är väldigt roligt... Igår fick jag mina nya glasögon som jag beställt *jippie* Jag tänkte att jag skulle lägga upp en bild här... men som sagt, jag har ju ingen kamera för tillfället, så jag får väl vänta, och tyvärr kudne jag inte sno bilden från specsavers heller, eller det kunde jag säkert men oteknisk som man är så vet jag inte hur man gör *rullar med ögonen*

Nähä, idag är jag faktiskt hemma med bröderna... har precis lagat mat så jag tänkte sätta mig och titta på en film... sen lite senare så ska jag och min minsta lillebror göra en smulpaj :D Det är ju sånt man behöver så här på fredagkvällen... Och vet ni vad, jag säger det igen, ni som inte har varit på mamma mia ska ABSOLUT pallra er dit! Den är såååååå bra, jag tror faktiskt att jag ska gå och se den en gång till tror jag, ska se om jag kan f med mig pojkvännen igen ;)

Trevlig helg på er allesammans, hoppas att vi ses på mässan i Göteborg! Och gör vi inte det så ska ni förhoppningsvis få se lite inköp från min sida *hoppar överlycklig upp och ner*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0