Ja, jag lever fortfarande

ojoj, här har tiden bara sprungit iväg känner jag, och jag har inte riktigt haft tid och ork att uppdatera här på sista tiden. Men nu har skolan dragit igång igen och mina tankar kring att jag skulle få mer tid över är nog bara att glömma är jag rädd för, svenska på avancerad nivå känns lite för... hmm... avancerat för mig för tillfället ;) men någonstans ska man väl hitta motivationen.

Mycket har hänt sedan jag skrev här sist, kusinen har fyllt 18 och ja, jag gjorde ett kort till henne, men glömde ta kort på det så tyvärr kommer det inte att läggas upp här... Men hon verkade uppskatta det och det är ju faktiskt huvudsaken..

Sen har jag varit på en fruuuuuuuuktansvärt bra film *ja, jag vet att man inte ska använda ordet fruktansvärt tillsammans med något positivt, men ni fattar vad jag menar* Det var absolut den bästa filmen som jag nååååågonsin sett tror jag faktiskt... Både jag och pojkvännen och hans föräldrar och hans syster vek oss dubbla av skratt emellanåt.... spänningen är olidlig nu va ;) nu vill ni att jag ska avslöja vilken film jag såg eller hur *ler* Filmen jag pratar om är såklart........




MAMMA MIA! Jag säger bara WOW, den va faktiskt så bra att jag och pojkvännen allvarligt funderade på att se den en gång till dagen efter, men tyvärr fanns det inga biljetter... Har ni inte sett denna underbara film så säger jag bara: spring, boka och gå och se den! Det finns någonting för alla, och då menar jag verkligen alla!

Över till skapandet, jag vet att jag inte har lagt upp ngt här på huuuur länge som helst, men jag har faktiskt lite liggande på lut... men jag tänkte vänta ett tag till på att lägga upp dom... hinner inte ta kort just nu...

Ytterligare någonting väldigt spännande är det faktum att jag och min klasskompis sofia ska åka på scrapbookingmässa i göteborg i helgen, det är första mässan för båda två, så det ska bli väldigt roligt! Frågan är bara hur mycket pengar man ska ta med sig, och hur mycket pengar man är beredd att göra av med ;)  Hmmm.. det tåls att fundera på ;)

Nähä, nu får det vara bra för den här gången. Fortsatt trevlig vecka på er.

Kommentarer
Postat av: sofia (klasskompis)

Kul att du tar med mig i din fina texter :) Ska bli kul på söndag! Längtar som bara den! Då ska det handlas en massa fina saker! Nu får du allt ta och lägga upp bilder på det du har gjort, jag är inne på din blogg ständigt för att se vad du har hittat på! Vi borde ta en scrapp-dag igen! så får du använda mitt NYA alfabet :) det e jättefint :) Ses på söndag halv nio! kramar

2008-09-04 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0