Gamla kreationer

Jaha, nu önskar man att man hade varit bättre på att faktiskt fotografera sina alster och sparat fotografierna men sånt är livet. Därför kommer jag nu lägga upp riktigt gamla bilder, från i julas, bara för att se hur det fungerar.

Det första kortet är ett kort som jag gjorde till min pojkväns syster och hennes sambo:

image7

Det andra kortet gjorde jag till min pojkväns föräldrar som tack för ett trevligt julbord och som ni ser så har fotografen dvs jag, inte koll på var hon har kamerasnöret *oops*:

image11


   

Det får vara nog för idag: Jag måste vänta på bättre ljus att fotografera i, så att jag kan lägga upp gårdagens och dagens kreationer. Så: på återseende!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hej!
Vilka finfina kort!
Du undrade över min penna, det är en promarker Satin. Blir lite beige med hjälp av polychromos o lösningsmedel.

2008-04-04 @ 06:53:51
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0