Super sjuk??

Usch, jag trodde verkligen att jag skulle bli bättre.. Det kändes som om jag va på rätt spår igår.. Men icke sa nicke, vaknade vid halv 2 i natt med världens magont.. Sen vaknade jag cirka 1 gång i timmen och vid typ 3 spydde jag dessutom. Så nu verkar det som om jag har dragit på mig en form av magsjuka... Känns lite konstigt dock eftersom jag mer har ont i magen än mår illa.. Men förhoppningsvis kommer jag må bättre snart.. Så tyvärr blir det ingenting skapat idag utan jag surfar bara runt på en massa bloggar och skaffar inspiration.. Längtar efter att få scrappa igen :) Nähä, nu blir det tillbaka till sängen och filmen.. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Krya på dig, hoppas det släpper snart.
Nu ska jag kika neråt och se vad du brukar pyssla med ;0)

2008-04-15 @ 21:10:08
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0