Tillbaka

Jaha, då var man tillbaka ifrån en mycket trevlig helg i Jönköping, som bland annat innehöll bowling och som ni kanske märker av bilden nedan så gick det faktiskt ganska bra :)


image14

Det gick väldigt bra för allihopa och det hela var mycket trevligt så tack Mathilda och Johan för en trevlig helg!

Så har jag hunnit fotografera en LO som jag gjorde färdgt förra veckan. Tack MissMian för tipset av fotografering av LO:s

image15


Och sen en gammal LO som jag faktiskt är väldigt nöjd med. Tyvärr blev fotograferingen inte riktigt bra, men ni får ha överseende!

image16

Nähä, det får vara allt för idag. Trevlig fortsättning på veckan :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, där var ju jag!
Trevlig blogg du har förresten :D

2008-04-08 @ 19:55:26
URL: http://SOFIEJAGAR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0