Vill beklaga mig

Okej, som jag tror att jag nämnde i förra inlägget så har jag en hemtenta som ska in denna veckan... Och det är verkligen ett sååååååå tråkigt ämne vi ska behandla den här gången: teater och drama!! Jag har skrivit ganska mycket redan, men som sagt: jag var tvungen att beklaga mig lite för jag tycker att det är såååå tråkigt att skriva hemtentor. Jag hade mycket hellre haft en salstenta som man kan plugga järnet inför, för då gör man allt man bara kan, med en hemtenta så kan man pilla och pilla och pilla med hur länge som helst och ändå inte bli nöjd.. Okej, nu har jag klagat av mig så nu är det bara att sätta igång med pluggandet, tyvärr ;) Trevlig tisdag på er där ute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0