körkort... igen!

jaha, som utlovat i förra inlägget så har jag ytterligare ett kort att lägga upp... Nämligen kortet till johans körkort... för han lyckades i början av veckan ta även bilkörkortet.. 2 körkort på 2 veckor, det är inte illa det.. Så därför gjorde jag ett kort till honom:



Jag har ju då terrat min lillebror aningen för att jag har haft körtkort och kan göra lite som jag vill.. Så därför fick jag baka in det lite även i kortet :D

Jag har ytterligare ett projekt som bara väntar på att avslutas, men tyvärr har jag ingen limpenna *undrar varför Sofia :P* så jag har inte haft möjlighet att avsluta det ännu.. Jag får väl helt enkelt ta och köpa mig en ny, men så va pennorna slut på brunsons och jag orkade inte gå någon annanstans, så ni får nog vänta lite till på den helt enkelt..

Jaha, jag hoppas att alla har haft en trevlig helg, på återseende.. Och glöm inte att lämna en liten kommentar innan du tassar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0