Guuuud vilken dålig bloggare jag är!

Ojoj, tiden bara går och jag skriver ingenting! ILLA! Menmen, jag får faktiskt skylla på att jag har väldigt mycket i skolan för tillfället så jag hinner faktiskt inte.. Jag hinner inte ens scrappa, men men, det får komma när skolan har lugnat ner sig lite om ca 2 veckor. Jag hoppas att alla har haft en bra helg, det har verkligen jag haft. I fredags grillade jag och pojkvännen och satt och åt med hans förra grannar, mycket trevligt måste jag säga. Sen i lördags jobbade jag och på kvällen så gick vi till harrys och åt kycklingvingar och bara hade det trevligt.. I lördags njöt vi av det fina vädret genom att åka cabbe i ca 2,5 timmar, mycket mysigt! Sen passade vi på att äta italiensk glass också, och OJ vad god den va! ananas sorbeten va bara såååååååååå himla god! Här kommer en bild som jag och pojkvännen tog på oss själva när vi satt och njöt av solen *dessutom va glassen precis uppäten så vi var väldigt nöjda*:

image29 

Så nu hoppas jag att alla har haft en lika trevligt helg som vad jag har haft, och jag lovar att försöka bättre mig med uppdatering.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hejsan kikar in en liten snabbis från läsningen i forumet.vad mkt fint du skapat.önskar dig en goer kväll.hej från cecilia

2008-05-14 @ 18:42:54
URL: http://gracehills.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0